Публікації

ПУБЛІКАЦІЇ ВОРОТНИКОВОЇ ІРИНИ ПАВЛІВНИ
Напівжирний – фахові статті,
Курсив - посібники
Кольором - статті в міжнародних базах
кольором - статті в Scopus, Web of Science
                                        кольором - статті в міжнародних журналах

  1. Воротникова І. П. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учителя / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. –2006. – № 2 (25). – С. 152 – 154.
  2. Воротникова І. П. Використання інформаційних технологій в процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. – 2007. – № 1 (20). –
    С. 52 – 56.
  3. Воротникова І. П. Психолого-педагогічні основи адаптації вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. – 2009. – № 2 (31). –
    С. 125 – 127.
  4. Воротникова І. П. Освітній портал як засіб індивідуалізації професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. – 2010. – № 1 (32). – С. 54 –  60.
  5. Воротникова І. П. Адаптація вчителів до використання інформаційних технологій / І. П. Воротникова // Директор шк. – 2010. – № 12. – С. 82 – 84.
  6. Воротникова І. П. Соціальна адаптація педагогів до ІКТ /
    І. П.  Воротникова // Директор шк. – 2011. – № 12 (636). – С. 21 – 24.
  7. Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційного суспільства / І. П. Воротникова // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – С. 143 – 150.
  8. Воротникова І. П. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 2 (22). – Режим доступу до журн.:
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/434/402. – Назва з екрану. – Дата звернення: 06.06.11.
  1. Воротникова І. П. Індивідуальне навчання та професійний розвиток педагогічних кадрів за кредитно-модульною організацією підвищення кваліфікації засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Теорія та методика управління освітою. – 2011. – № 6. – Режим доступу до журн.:
http://tme.umo.edu.ua/docs/6/11vorict.pdfhttp : //tme.umo.edu.ua/. –  Назва з екрана. – Дата звернення: 05.01.12.
  1. Воротникова І. П. Освітній портал як складова освітньо-інформаційного середовища післядипломної педагогічної освіти / Ірина Павлівна Воротникова // Особистість в єдиному освітньому просторі : зб. наук. тез ; наук. ред.: В. В. Пашков, В. В. Савін, А. І. Павленко. – Запоріжжя, 2012. – Т. 1.– С. 387 – 391.
  2. Воротникова І. П. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти. Вип. № 3 : Дидактика. Теорія та методика навчання. – 2011. – № 3/4 (квіт.). – Режим доступу:  
http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp3/profteh/vorotnikova.pdf. – Назва з екрана. – Дата звернення: 10.05.11.
  1. Воротникова І. П. Система підготовки вчителів до використання інформаційних технологій у професійній діяльності у післядипломній освіті / І. П. Воротникова // Розвиток післядипломної педагогічної освіти України в умовах інтеграції : матеріали щоріч. звітної Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 15-річчю АПН України, 11–12 квіт. 2007 р. – Донецьк, 2007. – С. 170 – 176.
  2. Воротникова И. П. Индивидуализация профессионального развития педагогов средствами ИКТ в системе последипломного педагогического образования / И. П. Воротникова // Методология и методика эффективного использования информационных и коммуникационных технологий в образовании : материалы Междунар. науч.-практ. Интернет-конф. (Екатеринбург, 15 сент. – 15 дек. 2009 г.) / науч. ред. Л. И. Долинер. – Екатеринбург, 2009. – С. 136 – 139.
  3. Воротникова І. П. Впровадження електронних засобів навчального призначення в навчальний процес / І. П. Воротникова / Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів ЄС : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 18 – 20 листоп. 2008 р.). – Полтава, 2008. – С. 44 – 47.
  4. Воротникова І. П. Індивідуалізація професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній педагогічній освіті регіону / І. П. Воротникова // Инновационные технологии в образовании : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф. (Симферополь-Судак, 16-19 сент. 2009 г.). – Симферополь, 2009. – С. 52 – 56.
  5. Воротникова І. П. Мотивація вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / І. П. Воротникова // Інформаційні технології в наукових дослідженнях і навчальному процесі : матеріали IIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Луганськ, 14 – 16 листоп. 2007 р.). – Луганськ, 2007. – С. 230 – 236.
  6. Воротникова І. П. Підготовка вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти / І. П. Воротникова // Організаційно-педагогічні умови реалізації дистанційного навчання у післядипломній педагогічній освіті : матеріали наук.-практ. Інтернет-конф. (Вінниця, 24 – 27 листоп. 2008 р.). – Вінниця, 2008. – С. 83 – 93.
  7. Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційного суспільства / І. П.Воротникова // Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці : матеріали  VI Всеукр. наук.-практ. конф. (Луганськ, 31 трав. – 1 черв. 2012 р.). – Луганськ, 2012. – С. 134 – 136.
  8. Воротникова І. П. Освітній портал як засіб індивідуалізації професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова // Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів інформатики : навч.  посіб. для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / І. П. Воротникова, О. С. Дубовик, Є. Ю. Маймула, А. М. Щоткіна. – Луганськ, 2010. – С. 140 – 153.
  9. Інформаційні технології та електронні засоби навчального призначення – ознака сучасного уроку. Конспекти уроків / І. І. Цимбал, Б. А. Дьяченко, Т. М. Сорочан, О. С. Дубовик, А. М. Щоткіна, І. П. Воротникова. – Луганськ : Знання, 2006. – 504 с.  
  10. Електронні засоби навчального призначення: каталог, методичні рекомендації та конспекти уроків (природничо-наукові дисципліни, математика, інформатика, управління навчальним закладом / І. П. Воротникова, О. А. Геращенко. – Луганськ : СПД Рєзніков, 2008. – 252 с.
  11. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / упоряд. І. П. Воротникова ; за заг. ред. О. М. Рудіної. – Луганськ : СПД Рєзніков В. С., 2012. – 228 с.
  12. Електронні засоби навчального призначення: каталог, методичні рекомендації та конспекти уроків (соціально-гуманітарні дисципліни, трудове навчання) / І. П. Воротникова, О. А. Геращенко. – Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2008. – 240 с.
  13. Індивідуалізація професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Воротникова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка" . - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.
  14. Воротникова Ірина Павлівна. Індивідуалізація професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній освіті.- Дисертація канд. пед. наук: 13.00.04, Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Луганськ, 2013.- 288 с.
  15. Данильєв А. О. Інновації в інформатизації освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти регіону/А. О. Данильєв, І. П. Воротникова // Педагогическая жизнь Крыма. -Симферополь:Изд-во Крымского респ. ин-та последиплом. пед. образования, 2013.– N 1.-С.7-9
  16. Воротникова І. П. Створення освітніх електронних ресурсів [Електронний ресурс] /І.П. Воротникова // Науковий вісник Донбасу. Серія „Педагогічні науки” – 2013.– №3(23). – Режим доступу:
http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13vipoer.pdf. Заголовок з екрану   – дата звернення 24.12.2013. або
2014
  1. Воротникова И. П. Использование сети Интернет для профессионального развития учителей и обучения одаренной молодежи /И. П. Воротникова //. – Региональные модели сопровождения и поддержки одаренных и перспективных детей : материалы IV Международной научно-практической конференции / Челяб. институт перепод. и пов. квал. работ. образ. ; под ред. А. В. Ильиной, Ю. Г. Маковецкой. – Челябинск : ЧИППКРО, 2014. – C. 80-84.
  2. Воротникова І. П. Удосконалення післядипломної педагогічної освіти на основі впровадження ІКТ [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти. Вип. № 1(15): матеріали V Міжнародного форуму «Особистість у єдиному освітньому просторі». Конференція 4: Інформаційні технології в освіті: особистість, освітній простір, методологія навчання, освітні ресурси 07-18 квітня 2014 року,м. Запоріжжя. – 2014. – Режим доступу:
http://zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip15.html – Назва з екрана. – Дата звернення: 10.06.14.
  1. Воротникова І. П. Професійні мережі для професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти. Вип. №4(14): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації" 21-28 жовтня 2013 року. – Режим доступу:  
http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp14/Vorotnikova.pdf.– Назва з екрана. – Дата звернення: 08.07.2014.
  1. Воротникова І. П. Мережеві об’єднання для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова // Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці : матеріали VІII Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луганськ, 17 – 18 березня 2014 р.). – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2014. – С.140-142.
  2. Практика впровадження моделі навчання «Один учень: 1 комп’ютер»: навчально-методичний посібник / Укл. І.П. Воротникова, Н.І. Удовенко за заг. ред. О.М. Рудіної. – Луганськ: СПД Рєзніков В.С., 2013.-216 с.».
  3. Післядипломна педагогічна освіта: професійний розвиток учителів інформатики: Навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / Уклад.: І. П. Воротникова, Є.Ю. Грибонос, А.В. Понасенко, А.М. Щоткіна, О.В. Іванов, Н.І. Удовенко. – Луганськ: СПД Рєзніков В.С., 2013. – 164 с.
  4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі: Навчальний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / Уклад.: І. П. Воротникова, І.Н. Кришталь, Є.Ю. Грибонос, Д.В. Сорочан, А.В. Понасенко, А.М. Щоткіна, О.В. Іванов, С.С. Брюховецька, І.Ю. Іванов. – Луганськ: СПД Рєзніков В.С., 2014. –  160 с.
  5. Воротникова І. П. Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання у сучасній школі / Ірина Павлівна Воротникова // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2014. – №6. – С. 3–10. (0.56 др.арк.)
  6. Воротникова И.П. Создание сетевых сообществ для профессионального развития педагогов / І.П. Воротникова // Тенденции развития образования. Что такое эффективная школа и эффективный детский сад?: материалы XI Международной научно-практической конференции. Москва, 19-20 февраля 2014 года. — М .: Издательский дом Дело РАНХиГС, 2014. —С.-120-126.
2015
  1. Воротникова І. П. Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти / Ірина Павлівна Воротникова // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – К.: Гнозис, 2015. – (Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав- Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" - Додаток 1 до Вип. 35, Том VII(58):). – С. 54–62. (0.59 друк арк.)
  2. Воротникова Ірина Павлівна. Змішані технології навчання у післядипломній освіті /І.П. Воротникова. – Перспективні напрямки світової науки: Збірник статей учасників тридцять першої міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційний потенціал світової науки -XXI сторіччя" (25 лютого - 1 березня 2015 р.).- Том 1. Науки гуманітарного циклу. –С. 29-31.
  3. Воротникова І.П. Перспективи впровадження різних моделей змішаного навчання у післядипломній педагогічній освіті / Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie – Nr 3. – Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności. – С.87-90 https://docs.google.com/viewer?url=http://edukacjanowoczesna.com/images/EDUKACJA_N3.pdf
  4. Воротникова І.П. Мобільні технології у післядипломній педагогічній освіті / Ірина Павлівна Воротникова // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2015. – №4. – С. 56–62.
  5. Воротникова І. Умови впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній педагогічній освіті /Ірина Павлівна Воротникова //Особливості підвищення якості природничої освіти в умовах технологізованого суспільства: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 29 жовтня 2015 року). – Миколаїв: ОІППО, 2015.–С. 29-32.
  6. Воротникова Ірина. Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / Ірина Воротникова // Матеріали Всеукраїнської конференції «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти».–Режим доступу: http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/idpurso/paper/view/57
  7. Воротникова Ірина. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / Ірина Воротникова // Матеріали Міжнародної конференції Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету.– Режим доступу: openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/2#.VgkbwtLtlHw
  8. Vorotnykova I. P. Networks communities for professional / I. P Vorotnykova . – IT tools - Good Practice of Effective Use in Education. Monograph, Sc. Editor: Eugenia Smyrnova-Trybulska, University of Silesia in Katowice, Katowice - Cieszyn, Publishing house Studio-Noa– 2015. ISBN:978-83-60071-82-3. –P.347-353.
  9. Воротникова І. П. Мережеві об’єднання для професійного розвитку вчителів/ І. П. Воротникова // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2015. – № 6 (295). – С. 14 – 20.
  10. Воротникова И.П. Дистанционный экстернат для учащихся 5-11 классов, проживающих в зоне АТО и неконтролируемой территории Украины / И.П. Воротникова/ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІЗДЕНІС / Ақпараттық ғылыми-әдістемелік. – №'4(27) желтоксан.- Петропавловск: Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» «ИПК ПР по СКО». – 2015. – 75-77 с.
2016
  1. Воротникова І. Формування ІКТ компетентності вчителя на індивідуальному, суспільному, державному рівнях / Ірина Воротникова// Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації, збірник ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.– Київ, 25-26 лютого2016 р. –К.– 2016. –С.253-255.
  2. Воротникова І.П. Модель перевернутого класу для навчання вчителів / І.П. Воротникова // Modern scienyific researches and developments: theoretical value and practical results – 2016: materials of international scientific and practical conference (Bratislava, 15-16 March 2016)/K.: LLC «NVP Interservice», 2016. – С.53-56.
  3. Воротникова І.П. Умови впровадження відкритого навчання в післядипломній педагогічній освіті / Ірина Павлівна Воротникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. –2016. –Вип.53. –С. 44-49.
  4. Воротникова, Ірина Павлівна. Методика використання інтерактивних он-лайн вправ для формування медіаграмотності учнів /Практична медіаосвіта: інноваційні стратегії розвитку: зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична медіаосвіта: інноваційні стратегії розвитку».–2016– с. 69-71. ISSN 978-966-8676-64-9
  5. Воротникова, Ірина Павлівна. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / Ірина Павлівна Воротникова // Збірник наукових праць “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету” (2). –2016.–С. 145-155. ISSN 2414-0325
  6. Морзе Наталія Вікторівна, Воротникова Ірина Павлівна. Модель ІКТ компетентності вчителів / Н.В. Морзе, І.П. Воротникова // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education».–2016.– №10(6) – С. 4-9. ISSN 2313-6286, 2313-8416. http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/80644
2017
  1. Воротникова І.П. Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів: навч.-метод, посібник / І.П. Воротникова, С.В. Якубов. — К .: Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. — 140 с.
  2. Воротникова І.П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів /І.П. Воротникова // Вісник АПН України.–К.: Педагогічна преса.– 2017. – 1(94).–С.28-32.
  3. Morze Nataliia E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators/ N. Morze, O.Buinytska, O. Kuzminska, O. Glazunova, G. Protsenko, I. Vorotnykova, // ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Proc. 13th Int. Conf. ICTERI 2017. – P. 229-244. –http://icteri.org/sites/default/files/ICTERI-2017-Proc-Vol-CEUR-WS-1844.pdf
http://ceur-ws.org/Vol-1844/10000229.pdf(in English).
  1. Kovalchuck Vasyl. E-coaching, e-mentoring for lifelong  professional development of teachers within the system of post-graduate pedagogical education / Vasyl Kovalchuck, Iryna Vorotnykova // Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. – July 2017.– Volume: 18 Number: 3.– p.214-227, ISSN 1302-6488. – https://docs.google.com/viewer?url=http://tojde.anadolu.edu.tr/upload/files/tojde_18_3_2017.pdf
  2. Воротникова І. Використання ІКТ для організації освітньої співпраці / Ірина Воротникова // Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету (технічні науки: секція «Освіта»). Матеріали Міжнародної конференції «Інновації у вищій освіті-2017» / Кам’янське: ДДТУ. Тематичний випуск. – 2017.Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету (технічні науки: секція «Освіта»). Матеріали Міжнародної конференції «Інновації у вищій освіті-2017» / Кам’янське: ДДТУ. Тематичний випуск. – 2017.- С.44-49
  3. Воротникова І.П. Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / Ірина Павлівна Воротникова // Збірник наукових праць “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”. №3. –2017.–С. 310-319. ISSN 2414-0325
  4. Ковальчук В.І., Воротникова І.П.  Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі /Василь Іванович Ковальчук, Ірина Павлівна Воротникова // Інформаційні технології і засоби навчання. 2017. – № 60 (4). – С. 58-76. ISSN 2076-8184. Режим доступу до журн.:
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1763/1225. – Назва з екрану. – Дата звернення: 04.10.17.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Приклад вправи learningapps

Управлінське рішення щодо розвитку інформаційно-освітнього середовища школи